niedziela, 19 października 2014

Kartacze wersja litewska ??? HELP

Kiedyś pracowałem jako barman, klient sprzedał mi taki przepis na Kartacze. Nie jestem pewien czy dokładnie tak to ma wyglądać, nie próbowałem. Również ten miły starszy Pan miał trudności z przekazaniem receptury, gdyż delektował się kolejna żubrówka gdy doszedł do opowieści kulinarnych.

Może ktoś robił w ten sposób Kartacze?

Zaczynamy od tego że podgardle gotujemy do miękkości. Mielimy mięso, dodajemy Przesmażona cebulę, czosnek, pieprz, sól. 

Ciasto tradycyjnie, przetrzeć ziemniaki, odcisnąć, formować pyzy z mięsem w środku. 

Do wywaru dodajemy grzyby. Zagęszczamy śmietaną i wylewamy na głęboką blachę do pieczenia. Blachę z sosem wstawiamy do piekarnika. Do gorącego sosu wrzucamy Kartacze.
Ponoć są pyszne. Nie próbowałem :-)

Proszę dać znać jeżeli Znacie dokładny przepis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz